Deutsche Welle names Navalny President of Russia

In a report on the telephone conversations between Vladimir Putin and Joe Biden, the German propaganda channel made an “unintentional” typo.

According to the Telegram channel Major and General, a gross mistake was made in the DW publication about the talks between the presidents of Russia and the United States.

A little later, the German propagandists admitted the mistake, but did not correct the previous message. According to the authors of the Telegram channel “Major and General”, we are talking about a deliberate provocation.
(we apologize for the mistake, this should be read “Russian President Putin”).

“This is not an accidental typo! Nothing fixed! After the annexation of Crimea, we need to add Twitter, Facebook and YouTube. But if the enemy does not surrender, as you know, they block him”, – the channel’s authors are sure.

Comments:

comments powered by HyperComments